Діагностика інжектора. Ремонт інжектора. Промивка інжектора. Чистка інжектора

Ремонт інжектора – завдання для фахівця. Ми пересіли на сучасні автомобілі, і вже для обслуговування авто потрібно більш витончене устаткування і спеціальні знання. Чому виникає необхідність в діагностиці, промивці і ремонті інжектора?

У процесі роботи двигуна на елементах його паливної системи – форсунках (інжекторах), паливопроводах, паливної рампи, регуляторі тиску, випускних клапанах двигуна – поступово осідають забруднення, що знаходяться в будь-якому бензині, незалежно від його якості.

Наприклад, на розпилювачі форсунки відкладення накопичуються в основному в протягом декількох хвилин після зупинки двигуна, поки він гарячий. Відбувається це через те, що легкі фракції бензину випаровуються, а важкі утворюють шар твердих відкладень, які з часом збільшуються до такої міри, що погіршують роботу, а надалі і виводять з ладу самі форсунки.

Забруднення розпилювачів (форсунок) погіршує освіту паливно-повітряної суміші, а в регуляторі тиску порушується герметичність його запірного клапана.

Основними проявами забруднення форсунок і впускних клапанів є:

  • утруднений пуск двигуна;
  • нестійка робота двигуна на холостому ходу і перехідних режимах;
  • «провали» при різкому натисненні на педаль газу на непрогрітому двигуні;
  • погіршення динаміки розгону автомобіля;
  • збільшення витрати палива;
  • підвищення токсичності відпрацьованих газів.

Головне, що в даній ситуації повинен пам’ятати автовласник – яким би якісним бензином він не заправлявся, процес забруднення неминучий, тому необхідна регулярна – один раз на 30 000 км пробігу – промивка інжектора.

Адже ні в кого не викликає сумніву обов’язковість заміни масла і фільтрів у двигуні. Така ж необхідність виникає і з промиванням форсунок за допомогою спеціальних стендів в умовах СТО.

Деякі автовласники намагаються вирішити проблему чищення інжектора шляхом додавання в бензобак спеціальних промивних рідин, намагаючись таким чином заощадити гроші, і забуваючи при цьому про те, що дані препарати не призначені для даної процедури. Вони лише мінімізують властивість залитого в баку бензину до коксоутворення. Більш того, якщо автомобіль уже не молодий, у його паливних ємностях скупчуються різного виду грязьові відкладення, які, при попаданні в середу подібних рідин, розчиняються і в результаті, не затримуючись паливним фільтром, проникають в інжектор, виводячи його з ладу.

У сервіс-центрі є найбільш ефективні стенди з промивки систем уприскування, при цьому Вам запропонують варіанти промивання інжектора:

  • хімічна промивка інжектора (застосовуються промивні рідини);
  • ультразвукова промивка інжектора;
  • промивка знятих форсунок;
  • перевірка знятих форсунок на стенді.

Крім промивання інжектора ми пропонуємо також послуги з діагностики та ремонту інжектора.

Діагностика інжектора.

Комп’ютерна діагностика інжектора це зчитування кодів несправностей; визначення причини загоряння контрольно-діагностичних ламп; виявлення неякісної роботи двигуна.

Ремонт інжектора.

Ремонт інжектора, як правило, полягає у визначенні та несправних елементів системи вприскування палива та їх заміни. Саме тому важливо провести якісну діагностику інжектора і точно визначити перелік датчиків, що підлягають до заміни.